Tjena!

Hejsan jag börjar blogga på min gamla blogg asså
den här. Istället för www.jullemj.blogg.se så ni bara vet det.
Men idag så red jag värdens bästa Saga det gick super.
Hon var jätte duktig. Vi red ut i början sen så red vi inne.
Hon gick fint på tygeln.
Jag blev jätte nöjd idag.
Sen gick jag och mormor ner till cafeterian och åt lite mat.
Sen åkte jag hem.
När jag kom hem gjorde inte jag så mycket.
Nu tittar jag på se upp för dårarna.
Den är så himla bra enligt mig.
Imorgon blir det nog stallet.

// Julia Holmqvist


Kommentarer
Postat av: maja

Hej bästa bästis:)<3

Vad kul attt du byter igen men ändå varför gjorde du det egentligen?:) Men forsätt att kolla min blogg. Bra att du kommer till stallet imorgon. Jag kommer också. Så vi ses där gumman:)<3 Vi ses imorgon älskar dig <3





Puss&Kram



2010-01-23 @ 22:34:51
URL: http://typmmajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0