SVAREN!

               1. av Nicole: hur länge har du gillat MJ? sen han dog blev han min idol typ.
               


               2. av Elin: vem var den första hästen du red på BRS? Prins tror jag.

                           vilken är din favorit häst förutom Saga? Nikita och Nova 

                           vilka 5 skulle du vilja ha sova hos dig från stallet? 
                             Maja, du, Linda, Frida, Danni tror jag.
      


               3.  av madde: Japp ska se den med Maja<3<3<3<3




               4. av bästis: vilken är din andra idol förutom MJ? vet inte ingen tror jag.
                              
                                   Hur länge har du bloggat? Sen mars 2009 tror jag.
 
                                  älskar du mig?  ja det gör jag du är min bästavän löööööwwww yooooo

                                   ska vi se new moon tillsammans? Ja det ska vi ju<3.



             5. av Marre:   vad är ditt favoritämne i skolan? vet inte men tror att det är idrott.
 
                                är du kär? nej det är jag inte.

                               hur många hästar har du varit skötare på? två stycken.



            6. av Emma: vilka bloggar läser du oftast? Det är olika faktiskt.

                            vem är din favorit av alla stora hästar?  Carat och Day tona tror jag.

                           hur länge har du ridit? Sen jag var fem då började jag på ridskola sen red jag
                             mycket på mamma,s hästar.
       
                          hur många djur har du? tre häst, hund och en sköldpadda.



                    så där var svaren...
                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-28 @ 16:18:49
Postat av: linda

<3333

2009-11-30 @ 14:36:44
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter dina hästar? :)

2010-01-03 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0